fredag den 27. maj 2011

Bryllup imorgen og skønne børn!

Nå, jeg kan kun komme på bloggen via Mozilla Firefox istedet, det andet virker stadigvæk ikke.. Mystisk..

I morgen skal vi til bryllup hos et vennepar. De skal vies i haven og holder efterfølgende fest i haven/telt. Jeg glæder mig rigtig meget, omend det nok bliver en lidt kold fornøjelse. De har ikke lovet det bedste vejr, og jeg skal have kjole på.. Men mon ikke der bliver varmt i teltet - vi bliver omkring 125 mennesker, så det bliver en kæmpe fest! 
Pigerne skal passes hos mine forældre fra i morgen til søndag. Det er første gang at de begge skal passes det samme sted, samtidigt. Tror Anna vil synes at det er hyggeligt at Laura også skal blive der:) Jeg afleverer dem i morgen tidlig og bliver dernede til jeg har gjort mig klar, så kan min mor lige hjælpe mig med håret og diverse;) Lægger lidt billeder ind af mit outfit i morgen hvis jeg får tid.

Anna har været lidt inde i en periode hvor hun bruger pivestemme så snart der er den mindste ting der går hende imod, og der skulle ikke ret meget til før hun begyndte at græde hysterisk. Det er ikke til at holde ud at høre på når hun piber hele tiden over INGENTING, så jeg er nu begyndt at bremse hende så snart hun begynder ved at sige meget bestemt at hun skal stoppe og at hun bare kan snakke helt normalt, og det er faktisk gået meget fint indtil videre. Hun har også været lidt "besværlig" at lægge i seng. Vi/jeg har skullet rende op til hende flere gange for alle mulige ting. Idag lagde Anders hende i seng og så skal jeg normalt op efterfølgende og synge en bestemt sang for hende. Men da hun kaldte gik jeg ud i gangen og sagde at hun skulle lægge sig til at sove, og senere var jeg ude og sige GODNAT, og så faldt hun til ro, så det var jo skønt:)
Hun plejer også at pive om morgenen når hun vågner, hvilket der heller ikke er nogen grund til, så jeg har sagt til hende at hun bare skal sige: "Mor jeg er vågen!" Så det er hun så begyndt på nu, og det er virkelig dejligt at vågne op til en glad morgenfrisk pige der siger: "Mooar, jeg er våågen!":) Imorges kom jeg til at stå op før hun havde sagt det og hun sagde straks: "Nej mor, jeg har ikke sagt det endnu..." Så jeg måtte gå tilbage og vente på at hun sagde de famøse ord - hvilket hun gjorde med det samme:)

Hun er iøvrigt stadigvæk den bedste storesøster og er SÅ glad for Laura. Giver hende kys og kram, puster hvis hun slår sig og elsker at Laura kommer med op på værelset så hun kan lege med hende:) Hun er også begyndt at tage sin sangbog, sætte sig ved siden af Laura og så synger hun ellers for hende. Lige i øjeblikket er det "Mester Jakob" der er det store hit.

Laura er igen begyndt at vågne ved 4-tiden om natten. Hun græder ikke, men falder ikke i søvn igen med mindre hun kommer ind til mig;) 
Hun er tæt på at kunne sidde selv nu - mangler bare lige lidt balance. Hun vil også meget gerne stå op og er virkelig stærk i sine ben - hun skal ikke have ret meget støtte! Det går bare alt for stærkt! Faldt lige over nogle billeder den anden dag af Laura da hun blot er få dage gammel, og jeg kan jo nærmest allerede ikke huske at hun var så lille.. Men hun er en skøn, glad og opmærksom pige - faktisk meget lig Anna i den alder. 

Elsker min lille familie! 

Jeg vil slutte nu.. En lang og festlig dag venter i morgen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar