mandag den 30. maj 2011

Dagene derpå...;)

Efter en dejlig lørdag med en kæmpe bryllupsfest, var vi begge ret så trætte igår! Vi kom først hjem ved 2-tiden natten til søndag og sov så til 10.30. Ingen tømmermænd hos mig heldigvis, men jeg havde også gjort meget ud af at drikke vand og sodavand ind imellem;) Men stadigvæk var jeg noget groggy og træt.. Vi smed os i sofaen og så en film (Sanctum - faktisk ret god) og ved tre tiden kørte jeg så til Rødby for at hente pigerne. De havde hygget sig gevaldigt og der havde ingen problemer været, så det var jo dejligt. Det var også skønt at se dem igen! Efter en masse: "Jeg skal liige.." og "Lige vente lidt mor..." kørte vi hjem igen og fik lidt grillmad. Ungerne blev lagt i seng og jeg lagde mig på sofaen med min dyne - og faldt i søvn. Jeg kunne næsten heller ikke holde mine øjne åbne. 


Eftersom huset har været lidt forsømt hele weekenden, var min plan at jeg skulle give det en ordentlig omgang idag, samt vaske en masse tøj og måske lige nå at sove lidt også.. 05.45 i morges ringer telefonen. Det er dagplejen. Annas dagplejemor er syg og gæstedagplejen har fri så de spørger om Anna har brug for pasning, for så kan hun komme til Nysted? Ej, det kunne jeg ikke nænne, så jeg sagde til dem at jeg ville holde hende hjemme - selvom det ikke lige var helt med i mine planer. Det var min hosten og snøften heller ikke, så vi tænkte at farmor måske kunne have lyst til at passe Anna idag, og det havde hun:) Anna elsker at komme derned, for de bor på en gård med en masse dyr! Så nu er Anna i "pleje" hos farmor indtil i eftermiddag, og jeg skal igang med alt det huslige:) (Er jo som sagt ikke så god til at slappe af hvis mit hus ligner et bombet lokum).
Anna hostede også lidt, men håber ikke det bliver til mere end det - nu gider vi ikke mere sygdom lige foreløbig! 


Herunder lidt billeder jeg tog af prinsessen i morges, da jeg fik besked på det: "Tag billeder af mig mor." 





Min lille fotomodel;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar