søndag den 22. maj 2011

Søvnig søndag

Igår var vi til svendegilde hos en af vores venner - det var rigtig hyggeligt, og de var heldige med vejret så det var jo skønt! Jeg kørte, så fik ikke så meget indebords, men idag er jeg godt nok træt.. Og selvom man nok ikke må sige det højt, så gider ikke rigtig være mor idag;) Kunne sagtens indfinde mig med at ligge på sofaen med min dyne hele dagen og se film eller sove! Men den går jo nok ikke;) Heldigvis har jeg en dejlig mand der har ordnet indkøbene med Anna - så nu mangler jeg bare alt det andet. Er ikke så god til at slappe af, når her roder og jeg har vasketøj der ligger og venter på at blive lagt sammen.. Når jeg har skrevet dette indlæg går jeg også igang, så kan jeg forhåbentlig sove lidt når pigerne sover til middag! 


Det er i øvrigt gået rigtig godt med Annas nye værelse! Hun blev rigtig glad for at se det da vi kom hjem og har leget meget deroppe. Det går også fint med at lægge hende i seng, så værelsebytteriet gik bare super godt! Laura har også sovet på eget værelse i to nætter nu - og sover hele natten! Normalt plejer hun at vågne og kommer så over til mig, men det er åbenbart slut nu:)


Imorgen tager jeg med pigerne ned til mine forældre så vi kan få os en lille hyggedag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar