fredag den 20. maj 2011

Nyt værelse!







Ja værelset var jo oprindeligt til Laura, men Anders og jeg blev enige om at Anna vil have mere glæde af at have værelse der, så nu har vi flyttet alle Annas ting ind på det nye værelse, og jeg har gået og hygget mig med at indrette det;) Vi er spændte på Annas reaktion når hun kommer hjem i aften, for hun er normalt en pige der godt kan lide trygge rammer og at tingene er som de plejer. Men forandring fryder, og det må da også være lidt spændende at få et fint nyt værelse. Vi må se hvad hun siger.. Hvis hun går helt i baglås er der jo ikke andet for end at flytte tingene tilbage igen..;)

Lauras seng bliver først samlet i morgen, og jeg skal også lige have gjort rent inde på Annas gamle værelse, der nu bliver Lauras. Så fra i morgen har Laura forhåbentligt sit eget værelse:)


Hmm.. Nu fik jeg jo ikke sovet, men det kan være jeg lige kan nå lille morfar inden putten vågner.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar